Q & A medlemskap

Her har jeg samlet de vanligste spørsmålene jeg får angående innmelding og annet ifm. medlemsskap som dyrkediller. Trenger du hjelp med innmeldingen, hvordan få nytt passord, se hva du abonnerer på så se gjerne videoen under.

Endre betalingskort

Logg inn - klikk på hamburgermenyen (tre strek oppe til venstre) og velg Account. Her velger du Payment - og legger til Payment method - og registrerer ny kortinformasjon. I videoen viser jeg dette etter 2:03 ut i videoen.

E-post adresse registrert fra før

Q: Jeg prøver å melde meg inn som medlem, men får bare beskjed om at min e-postadresse er registrert fra før og kommer da ikke videre?

A: Dersom du har kjøpt foredrag av meg tidligere, så har du kanskje opprettet en konto hos meg. Da kan du logge inn på denne kontoen. Så kjøper du medlemskapet ved å klikke på “Bli en dyrkediller”- knappen på forsiden, eller et annet sted du finner påmelding. Da ligger kontoinformasjon allerede klar og du trenger bare å betale for det nye medlemskapet ditt.

Årlig abonnement

Q: Jeg finner ikke ut hvordan jeg kjøper årlig abonnement?

A: Du aktiverer mulighet for å kjøpe årlig abonnement ved å klikke på fliken /Yearly ved siden av Monthly/ ved påmelding. Da kommer prisen på årsabonnement opp. (Se videoen for tips).

Vipps

Q: Hvorfor kan jeg ikke betale medlemskapet med Vipps?

A: Dessverre har jeg ikke Vipps som betalingsløsning på medlemsportalen. Det er en lang regnskaps-historie som det ikke finnes underholdningsverdi i 🤓

Feil e-post adresse

Q: Ved en feiltagelse la jeg inn feil e-postadresse da jeg meldte meg inn. Hva gjør jeg?

A: Det er ikke mulig å endre e-postadresse i systemet, derfor er det viktig at du legger inn riktig e-postadresse første gang. Kun da kan du få tilsendt kvitteringer, informasjon og evt. nytt passord. Registrer deg på nytt med riktig e-postadresse. Har du blitt belastet for penger på feil e-postadresse, så ta kontakt på kontakt@mariaberghestad.no