Kundeservice - Q & A

Her har jeg samlet de vanligste spørsmålene jeg får angående innmelding og annet ifm. medlemsskap som dyrkediller. Trenger du hjelp med innmeldingen, hvordan få nytt passord, se hva du abonnerer på så se gjerne videoen under. Finner du ikke svarene du leter etter her, ta kontakt på kontakt@mariaberghestad.no så hjelper vi deg!

Innlogging

Q: Hvordan logger jeg meg inn på min konto?

A: For å kjøpe medlemskap, handle i nettbutikken min eller få tilgang til medlemsinnhold - må du ha en konto og være innlogget på den. Klikk på hamburgermenyen (tre streker oppe til venstre på mobil, eller til høyre på PC) og velg “pålogging”. Legg inn e-postadresse og passord og logg deg inn. Har du ikke konto, kan du velge “Opprett konto”.

Kjøpe medlemskap

Q: Hvor kjøper jeg medlemskap?

A: Klikk på “Bli en dyrkediller”- knappen på forsiden, eller klikk på “Bli medlem” nederst på denne siden. Fyll ut skjemaet og følg stegene videre. Har du allerede en konto, velger du “Har du allerede en konto? Logg på” nederst i vinduet.

Årlig abonnement

Q: Jeg finner ikke ut hvordan jeg kjøper årlig abonnement?

A: Du aktiverer mulighet for å kjøpe årlig abonnement ved å klikke på fliken /Yearly ved siden av Monthly/ ved påmelding. Da kommer prisen på årsabonnement opp. (Se videoen for tips).

E-post adresse registrert fra før

Q: Jeg prøver å melde meg inn som medlem, men får bare beskjed om at min e-postadresse er registrert fra før og kommer da ikke videre?

A: Dersom du har kjøpt foredrag eller bøker av meg tidligere, så har du kanskje opprettet en konto hos meg. Da kan du logge inn på denne kontoen. Klikk på hamburgermenyen (tre streker oppe til venstre på mobil, eller til høyre på PC) og velg “pålogging”. Så kjøper du medlemskapet ved å klikke på “Bli en dyrkediller”- knappen på forsiden, eller et annet sted du finner påmelding. Som denne siden. Da ligger kontoinformasjon allerede klar og du trenger bare å betale for det nye medlemskapet ditt.

Reset av passord

Q: Jeg har glemt passordet mitt og får ikke logget inn. Hva gjør jeg?

A: Klikk på hamburgermenyen (tre streker oppe til venstre på mobil, eller til høyre på PC) og velg “pålogging”. Da dukker dette vinduet opp:

Her velger du "Glemt passord" og følger stegene videre. Du vil få tilsendt en automatisk e-post med tilbakestilling av passord. Dukker den ikke opp? Husk å sjekke søppelpost!

Finn medlemsinnhold

Q: Hvor ligger alt av innhold jeg får tilgang til som medlem?

A: Du må aller først være logget inn på din konto for å se medlemsinnhold. Klikk på hamburgermenyen (tre streker oppe til venstre på mobil, eller til høyre på PC) og velg “pålogging”. Når du er logget inn klikker du på menyen igjen og velger “Medlemsportal” og deretter “Medlemsside”. Her finner du en samlet oversikt.

Andre valg i menyen er:

  • Medlemsartikler - Hvor alt av innhold ligger samlet.

  • Q&A dyrkediller - Hvor du kan sende inn spørsmål til live-sendinger.

  • Facebook-gruppe for dyrkediller - som tar deg rett til gruppen vår på Facebook.

  • Dyrkediller e-postliste - Hvor du kan melde deg på e-postkurs for å gi deg en kick-start på din karriere som dyrkediller.

  • #mataukmedpallekarm - med alle episoder fra videoserien samlet

  • Rabattkoder - Hvor du finner unike tilbud hos mine samarbeidspartnere og i min nettbutikk.

Endre betalingskort

Logg inn - klikk på hamburgermenyen (tre streker oppe til venstre på mobil, eller til høyre på PC) og velg “Konto”. Her velger du “Kontoinstillinger” - deretter “Betaling” og “Legg til ny betalingsmetode”. Fyll ut skjemaet for ditt nye betalingskort og velg “Sett som standard” nederst på siden.
I videoen viser jeg dette etter 2:03 ut i videoen.

Feil e-post adresse

Q: Ved en feiltagelse la jeg inn feil e-postadresse da jeg meldte meg inn. Hva gjør jeg?

A: Det er ikke mulig å endre e-postadresse i systemet, derfor er det viktig at du legger inn riktig e-postadresse første gang. Kun da kan du få tilsendt kvitteringer, informasjon og evt. nytt passord. Registrer deg på nytt med riktig e-postadresse. Har du blitt belastet for penger på feil e-postadresse, så ta kontakt på kontakt@mariaberghestad.no. Der hjelper vi deg med utmelding/ refundering, slik at du kan melde deg inn på nytt med riktig e-postadresse.

Endre e-postadresse og fortsette som medlem

Q: Jeg har fått ny e-postadresse. Hvordan endrer jeg den?

A: Det er ikke mulig å endre e-postadresse i systemet. Løsningen er at du istedenfor oppretter en ny konto med din nye e-postadresse (se “Kjøpe medlemskap” lenger opp på siden). Ønsker du å fortsette som medlem, kan du først avslutte medlemskapet tilknyttet din gamle e-postadresse - og deretter kjøpe nytt medlemskap med din nye.

Mistet tilgang til medlemsportalen

Q: Jeg får ikke tilgang til medlemsportalen lenger. Hva har skjedd? Jeg vil gjerne fortsette som medlem!

A: Du vil automatisk miste tilgang til medlemsportalen om abonnementet ikke er betalt. Det blir først forsøkt trukket opp til tre ganger - deretter blir medlemskapet avsluttet. Ønsker du å få tilgang igjen, kan du enkelt kjøpe et nytt medlemskap. Må du endre betalingsopplysninger for å kjøpe tilgang, kan du se fremgangen lenger opp på denne siden.

Feil ved innlogging

Q: Jeg får ikke logget meg inn på min konto - hva er galt?

A: Gå gjennom denne listen for å finne feilen.

  • Dobbeltsjekk at du har skrevet riktig e-postadresse og passord! En liten skrivefeil kan være vanskelig å oppdage.

  • Kan det være at du tidligere har registrert deg med feil e-postadresse? Se “Feil e-postadresse” lenger opp.

  • Prøv å tilbakestille passordet ditt. Se “Reset av passord” lenger opp. Om du ikke mottar e-post med tilbakestilling av passord, kan det være at du har registrert deg med feil e-postadresse tidligere. Sjekk også søppelpost.

  • Kan du ha brukt en annen e-postadresse da du opprettet konto tidligere? Forsøk å opprette ny konto. Om e-postadressen allerede ligger inne i systemet, vil du få beskjed om det.

Vipps

Q: Hvorfor kan jeg ikke betale medlemskapet med Vipps?

A: Dessverre har jeg ikke Vipps som betalingsløsning på medlemsportalen. Det er en lang regnskaps-historie som det ikke finnes underholdningsverdi i 🤓

Facebook-gruppen for Dyrkediller

Q: Hvordan melder jeg meg inn i Facebook-gruppen for Dyrkediller?

A: Gå til Facebook-gruppen via denne linken, eller søk opp “Dyrkediller - Medlemsgruppe for mariaberghestad.no” på Facebook - og be om tilgang. Deretter kan det påberegnes litt ventetid, ettersom vi må sjekke at du faktisk er medlem og godta forespørselen.

Avslutte medlemskap

Q: Jeg ønsker å avslutte mitt medlemskap. Hvordan gjør jeg det?

A: Først må du være logget inn på din konto. Klikk deretter på hamburgermenyen (tre streker oppe til venstre på mobil, eller til høyre på PC) og velg “Konto”. Under “Medlemsportal” klikker du “Administrer abonnement” - og “Si opp abonnement”.

NB: Du vil miste tilgang til medlemsinnhold med det samme, samt bli fjernet fra Facebook-gruppen for Dyrkediller.

Jeg trenger hjelp!

Ta kontakt på e-post: kontakt@mariaberghestad.no, så hjelper vi deg!